Pozvánka na seminář: Jak zvládnout víc práce za méně času? Seznamte se s on-line kanceláří v praxi.

úterý, 23. ledna 2018

10_seminar123rf.jpg

Kdy a kde se seminář koná?

21. března od 9:30 hod v prostorách brněnského Impact Hub, Cyrilská 7, Brno Trnitá

Cena tříhodinového semináře s maximálním počtem dvaceti účastníků je 350 Kč vč. DPH.

Seminář povede Jiří Hušek - více o něm zjistíte na profilu LinkedIn

REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ - OBJEDNÁVKA SEMINÁŘE

Pro koho je seminář určen?

Pro kohokoli, kdo cítí, že papírování, archivace v šanonech, opakující se práce a neustálé dohledávání či kontrola čehokoli nedává v dnešní době smysl. Seminář svým obsahem je zaměřen pro lidi, kteří se nebojí nových věcí a rádi hledají, jak pracovat efektivněji.

Co můžete očekávat?

  • Uvidíte konkrétní příklady, jak automatizovat rutinní činnosti.
  • Dozvíte se pomocí jakých nástrojů propojit nejrůznější aplikace tak, aby jste ušetřili čas a především vše zvládli i bez programování.
  • Řekneme si, co je nezbytné udělat, aby kontrola finančního úřadu již nemohla vyžadovat šanony, ale spokojila se s přístupovými údaji k vašemu úložišti.
  • Dotkneme se aktuální problematiky nakládání s osobními údaji (GDPR) nebo některých událostí z oblasti E-governmentu.
  • Na konkrétních příkladech z praxe uvidíte nasazení webových služeb Integromat, Dativery, FlexiBee, Cognito, Office 365 a další aplikace, jejichž propojení (integrace) vám poskytne zcela nový úhel pohledu na budování firemního pracovního prostředí.

Po semináři budou veškeré materiály a podklady k dispozici v uzavřené skupině na Facebooku, případně LinkedInu, takže můžete získat i zajímavé kontakty pro svůj business.

Sdílet na Facebook Sdílet na Twitter Sdílet na LinkedIN Poslat mailem youtube